"Korsan Olmasaydı Oyun Endüstrisinde Olamazdım"

Divinity serisinin kendine has bir oyuncu kitlesi bulunuyor.
03.01.2012 15:17 Samet Konuksal


     Sevilen RPG serisi Divinity'nin yapımcısı Larian Studios'un lideri Swen Vincke'den korsanla ilgili bir itiraf geldi; "Korsan olmasaydı oyun endüstrisinin içine giremezdim."
 
     İlk olarak oyunlarında DRM kullanmayacaklarını açıklayan fakat sonrasında korsandan yakınan The Witcher serisinin yapımcısı CD Projekt RED'e göndermelerin bulunduğu blog yazısında Larian Studios patronu, korsanın hayatındaki yerini paylaştı.
 
     Swen Vincke yazısında, "Sanırım bu yaşıma kadar binlerce oyunu veya programı illegal yollar aracılığıyla kullandım. Dolayısıyla yıllardır yaptığım şeyi kınamak, oldukça ikiyüzlü olurdu." diyen Vincke, "Yani genç yaşlarımda korsan oyunlarla tanışmasaydım, oyun endüstrisinde olamazdım." diyerek çoğu yapımcının uzak kaldığı bir itirafta bulundu.
 
     Tüm bunlara rağmen Vincke, gençlik dönemlerinden öğrendiği 'crack'leme yöntemlerinin şimdi oyunlarını korumasında önemli rol olduğunu da eklemiş. Swen Vincke'nin yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Divine Divinity II: Ego Draconis Platformlar: PC XBOX 360 Geliştirici: Larian Studios Dağıtıcısı: dtp entertainment Tür: RPG Çıkış Tarihi: 29 Ekim 2009
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 47 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Ubisoft, Masa Oyunu Monopoly'i Piyasaya Sürdü: Neler Sunuyor? 5 Dk önce The Last of Us'ın 2. Sezonundan Yeni Fragman Yayınlandı 2 Saat önce Horizon Zero Dawn Remastered Duyurusuyla Temel Oyun Zamlandı 4 Saat önce Blizzard Üçüncü Kez StarCraft Nişancı Oyunu Geliştiriyor 5 Saat önce Death Stranding 2: On the Beach'ten İlk Görüntüler Ortaya Çıktı 7 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler