Yeni Nesil Thief'te Yükleme Ekranı Yok

Her kıyıda ve köşede şehri hissetmek
18.04.2013 10:03 Alkan Adakaner


     Thief'in geliştiricisi Eidos Montreal yetkilileri yeni nesil konsollar hakkında bazı açıklamalarda bulundu. Unreal Engine 3 ile geliştirilen yeni nesil Thief oyunu, Playstation 4 ve yeni Xbox'ı sadece poligon artışı için kullanmayacak.
 
    Eidos Montreal'den Stephane Roy, yeni neslin avantajlarının poligon artışından ibaret olmadığını, Garett şehirdeyken herhangi bir yükleme ekranı ile karşılaşmayacağımızı söyledi. Böylece oyunun atmosferi kesintiye uğrayarak bozulmayacak.
 
    Şehri yaratırken yoğun ve hissedebileceğimiz bir şekilde tasarım yaptıklarını söyleyen Roy, yükleme ekransız bu şehirde gezmenin verdiği zevki yaşamamızı söylüyor. Yani poligon artışından çok, atmosfer artışını dikkate almamız isteniyor.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Thief Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Eidos Montreal Dağıtıcısı: Square Enix Tür: Action Çıkış Tarihi: 28 Şubat 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Metal Gear Serisi 62.1 Milyon Satış Sayısına Ulaştı 02 Kasım Dragon Age: The Veilguard, 77 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 02 Kasım Planet Coaster 2 İçin Çıkış Fragmanı Yayınlandı 02 Kasım 2si1: Black Ops 6 İncelemeleri Karışık 02 Kasım Monster Hunter Wilds Açık Betası 463 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 01 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler