Infinity Blade Aslında Kinect Oyunuymuş

13.07.2012 00:36 Samet Konuksal


  iOS platformlara sunulan ve kısa süre içerisinde Epic Games'in firma tarihinde en çok kar kazandığı oyun ünvanına erişen Infinity Blade, aslında bir iOS oyunu olarak tasarlanmamış.
 
  Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Mark Rein, oyunu ilk olarak Kinect adına tasarladıklarını belirtti. Infinity Blade'in yapım hikayesini anlatan Rein, "iPhone 3GS çıktıktan birkaç ay sonra Chair Entertainment'e (Shadow Complex ve Infinity Blade yapımcısı) Unreal Tournament 3'ün iOS sürümünü göstermiştik. Sonrasında ise telefonlarda analoglarla oynanacak shooter oyunlarının pek iş yapmadığını gördük. O sırada Chair'den 'Shadow Complex'in iOS sürümünü yapmalarını' istedik Ortaya Infinity Blade çıktı. Aslında Kinect'e hazırlanan bir oyunun yeniden yapımı." cümleleriyle konuyu aydınlattı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Infinity Blade Platformlar: Mobil Geliştirici: Epic Games, Inc. Dağıtıcısı: Apple Tür: Action RPG Çıkış Tarihi: 9 Aralık 2010
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
VCT EMEA Kickoff 2025 Turnuvasının Eşleşmeleri Belli Oldu! 15 Aralık Perfect World Shanghai Major 2024 Turnuvasının Şampiyonu Team Spirit Oldu! 15 Aralık Xbox Mağazasında Geri Sayım İndirimi Başladı: Yüzde 90'a Varan Fırsatlar 15 Aralık Crimson Desert Çıkış Tarihi ve PC Sistem Gereksinimleri 15 Aralık Türk Yapımı Keşif Odaklı Yürüme Similasyonu Last Signal Çıktı 15 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler