Nintendo, Kid Icarus'un Kontrollerini Savundu

04.05.2012 10:24 Talha Aynacı


   Super Smash Bros. serisiyle adından söz ettiren Kid Icarus: Uprising oyun yönetmeni Masahiro Sakuri, oyunda ikinci analog kontrollerin yani Circle Pad Pro desteği olması gerektiğini savunanlara cevap verdi.
 
   Çıkışıyla birlikte Nintendo 3DS satışlarını etkileyen ve başarılı oyunun yapısına gölge gibi düşen kontrol şeması hakkında konuşan Sakuri, ikinci analog kontrollerin "teknik olarak imkansız" olduğunu savundu. IGN ile yaptığı röportajda tecrübeli isim şunları dile getirdi:
 
"Yapım esnasında Nintendo 3DS'in limitlerini her yönüyle zorladığımızı göz önüne alırsak, sol elle kontrol şemasına destek vermiş olmamız dahi bir mucize. Bağımsız bir analog kontrolün desteğini bu oyunda sunmak teknik olarak imkansızdı."
 
Oyunun kontrol şemasından ötürü ellerinin yorulduğunu ve ağrıdığını söyleyenler karşısında Sakuri şu sözleri sarfetti: "Eğer kontrol şeması acı veriyorsa, yanlış birşeyler yapıyor olabilirsiniz."

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Kid Icarus Uprising Platformlar: 3DS Geliştirici: Nintendo Dağıtıcısı: Nintendo Tür: Platform Çıkış Tarihi: 16 Mart 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Lost Records: Bloom & Rage İçin Yeni Fragman Yayınlandı 03 Aralık Phasmophobia Satışları 22 Milyona Yaklaştı 03 Aralık Xbox Game Pass'e Aralık Ayı Başında Gelecek Oyunlar Açıklandı 03 Aralık FromSoftware Farklı Türlerde Birden Fazla Oyun Üzerinde Çalışıyor 03 Aralık Kingdom Come: Deliverance 2 İçin 43 Dakikalık Oynanış Videosu Yayınlandı 03 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler