Dark Souls II'nin Multiplayer Sistemi Daha Rahat

Dark Souls II hardcore RPG oyuncuları tarafından merakla bekleniyor
30.01.2013 10:47 Alkan Adakaner


     Dark Souls'un multiplayer sistemi gerçekten de çok kullanışlı değildi. Covenant sistemi gibi senaryo modunda içeriği derinleştirse de, multiplayer modunda kafaları karıştırabilen bu sistemin yerine Dark Souls II'de daha kullanışlı bir sistem yer edinecek. Oyunun yönetmeni  Tomohiro Shibuya'nın açıklamaları şu şekilde:
 
      "Kişisel olarak Dark Souls'taki Covenant sisteminin tamamen özümsenmesi ve deneyim edilmesi zor bir sistem olduğunu düşünüyorum, amacım oyuncular için daha kullanışlı bir sistem yaratmak. Tabi sadece covenant sistemi değil, adaptasyonu zor çok sayıda şeyi değiştirmek istiyorum"
 
     Dark Souls II'nin yönetmeninin Demon's Souls ve Dark Souls'un yönetmeni ile aynı kişi olmadığını belirtelim. O nedenle bazı açılardan oldukça farklı bir oyunla karşılaşabiliriz. Oyunun hayranları bu konuda endişeli gibi görünüyor, ama eğer değişiklikler yerinde yapılabilirse bu yararlarına olacaktır.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dark Souls II Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: From Software Dağıtıcısı: Bandai Namco Tür: Action RPG Çıkış Tarihi: 25 Nisan 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Steam'de 2024 Yılı İçinde Yaklaşık 19 Bin Oyun Yayınlandı 31 Aralık Epic Games Bugün Sevilen Dövüş Oyununu Ücretsiz Sunuyor 31 Aralık Microsoft, Xbox Kontrolcülerine Yeni Haptic Motor Getirebilir 31 Aralık 2025 ve Sonrasında Çıkacak Bilim Kurgu Nişancı Oyunları 31 Aralık PlayStation Canlı Servis Oyunlara Odaklanmaya Devam Edecek 31 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler