"Ara Sahneler Korku Oyunlarını Baltalıyor"

Amnesia: A Machine for Pigs iddialı geliyor.
27.04.2012 16:39 Gökhan Yılmaz

 
     Amnesia: The Dark Descent son zamanların en başarılı korku oyunu olmayı başardı ve yapımcı da hemen arkasından Amnesia: A Machine for Pigs'i geliştirmeye koyuldu. Peki böylesine başarılı bir başarılı bir korku oyunu geliştiren yapımcı bu türde neleri yanlış buluyor?
 
     Frictional Games yapımcıları korku oyunlarında oyuncuyu oradaymış gibi hissettirmek yerine korku olayı gerçekleşirken kontrolü oyuncudan alarak tam oyuncunun hissederek tepki vermesi gereken yerde oyunu boşa harcadıklarını düşünüyor. Bu nedenle korku oyunlarında ara sahnelerin ve Quick Time Event'ların olması oyuncunun kendini orada hissetmesine engel oluyor ve karakterin asıl kontrol etmesi gereken yerde bir şey yapamamasına neden oluyor. Yapımcıya göre korku oyunlarında veya korku sahnelerinde oyuncuya tam kontrol verilmeli. Gerekli olan sahnelerde oyuncunun izlemek yerine başrole geçerek oynaması çok daha etkili oluyormuş. Aslında bunu Amnesia'da da gördük.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Amnesia: A Machine For Pigs Platformlar: PC Geliştirici: Frictional Games Dağıtıcısı: Frictional Games Tür: Korku Çıkış Tarihi: 10 Eylül 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 10 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Intel Monsters Reloaded 2024 VALORANT Turnuvasının Şampiyonu BBL Esports Oldu! 02 Aralık Triangle Strategy Geçici Olarak Switch eShop'tan Kaldırıldı 02 Aralık Marvel Rivals PC Sistem Gereksinimleri 02 Aralık Indiana Jones and the Great Circle İçin Çıkış Fragmanı Yayınlandı 02 Aralık Troy Baker Başlangıçta Indiana Jones Oyunundaki Başrol İçin İsteksizdi 02 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler