I Am Alive'ın Orjinal Konseptinden Renkli Sahneler

12.06.2012 16:41 Talha Aynacı


   I Am Alive son yılların en enteresan oyunlarından birisi oldu yapım aşamasındaki yolculuğuyla. Oyunun konseptini hayata geçirmek için ilk adımı 2001 yılında atan Fransız yapımcı Darkworks yapım aşamasına bir türlü geçememiş ve oyunun telif hakları 2006 yılında Ubisoft'a devredilmişti. Nitekim yapımcı Darkworks ve yayıncı Ubisoft hem Alone in the Dark: The New Nightmare ve Cold Fear oyunlarında ortak çalışmışlardı.
 
   Takvimler 2008 yılını gösterdiğinde; E3 fuarında Jade Raymond hayli iddaalı bir tanıtım videosuyla birlikte  I Am Alive'ı resmen duyurdu: Vadedilen; eşsiz bir kıyamet sonrası dünya atmosferiydi. Bir yıl sonra yapımcı Darkworks'un yerini Ubisoft Shanghai aldı. Çıkış tarihi halen belirsizdi. 2010 yılında gelen pek çok dedikodu oyunun iptal olduğu yönündeydi. Kimilerine göreyse I Am Alive sadece dijital mağazalarda çıkış yapacaktı. Oyunun resmi duyurusunu gerçekleştiren Jade Raymond yaptığı açıklamada oyunun iptal olmadığını ve gün yüzü göreceğini belirtti.
 
   2012 yılında nihayet oyun dijital marketlerde çıkış yaptığında 2008 yılında gösterilen yapımdan tamamiyle farklı bir oyunla karşılaştık. Göreceğiniz bu ekran görüntüleri ve sanatsal çizimlerse aslında orjinalinde oyunun o kadar renksiz ve koyu bir dünya sunmadığını görüyoruz. Türlü çeşit silahlar (balta, tornavida, tüfek, makinalı...v.b.), renkli sahneler ve daha geniş alanlar. Kim bilir; yapımcı Darkworks olarak kalsaydı karşılaşacağımız oyun orjinaline sadık kalacaktı.

Yeni Ekran Görüntüleri
İlgili İçerik Oyunun Künyesi
I Am Alive Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Ubisoft Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: TPS Çıkış Tarihi: 4 Nisan 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 2 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Epic Games Bugün 960 TL'lik Oyun Paketini Ücretsiz Sunuyor 23 Aralık Sega Daha Fazla Mini Konsol Üretmeyi Planlamıyor 23 Aralık Sega Kendi Abonelik Sistemini Sunmayı Hedefliyor 23 Aralık Take-Two CEO'su GTA 6'nın Beklemeye Değer Olduğunu Söyledi 23 Aralık Assassin's Creed Shadows Karakteri Naoe Serinin En Hızlı Suikastçısı 23 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler