Nintendo, Havok ve Autodesk Lisanslarını Aldı

Unreal Engine ve Cry Engine gibi oyun motorları Havok fiziğini kullanıyor.
06.03.2012 22:45 Talha Aynacı

 
   Nintendo, Havok ve Autodesk yazılımlarının lisansını satın alarak, Wii U'da oyun geliştirmek isteyen yapımcılars bu teknolojiyi kullanmanın kapılarını açtı.
 
   Oyun oynayan herkesin az çok yakından tanıdığı bir teknoloji olan Havok, Half Life serisi ile üne kavuşmuş bir fizik motoru. Son olarak Skyrim için kullanılan teknoloji, Assassin's Creed serisinin de bel kemiği. Zaten Assassin's Creed III, Wii U için de yapım aşamasında. 
 
   Nintendo'nun kullanım lisansını aldığı bir diğer teknoloji ise Autodesk'in Gameware ürünleri. Kullanıcı ara yüzü oluşturmayı sağlayan Scaleform ve yapay zeka geliştirmede yardımcı olan Kynapse yazılımları artık Wii U için oyun geliştirmek isteyen oyun yapımcılar tarafından kullanılabilinecek.  Nintendo Wii U, 2012 tatil sezonunda çıkış yapacak.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Wii U Platformlar: Wii U Geliştirici: Nintendo Dağıtıcısı: Nintendo Tür: Entertainment Çıkış Tarihi: 30 Kasım 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
İki Final Fantasy Oyunu Xbox Series X/S Konsollarına Gelebilir 11 Ocak Ubisoft Satın Alınma Teklifleri İçin Danışmanlar Görevlendiriyor 11 Ocak Microsoft Flight Simulator 2024'ün İlk Büyük Güncellemesi Yolda 11 Ocak Halo: The Master Chief Collection PS5'e Gelebilir 11 Ocak Gears of War: E-Day Söylentileri Çıkış Tarihini Ortaya Koyuyor 11 Ocak
Forumdan Konular
DH'den Haberler