Cory Barlog God of War'da Neden Daha Fazla Boss Olmadığını Açıkladı

17.01.2019 20:03 Gazali Çetinkaya

 
God of War yönetmeni Cory Barlog, NoClip ile yaptığı röportajda oyunun geliştirme sürecinden bahsetti ve oyuna neden fazla farklı boss eklemediklerini daha doğrusu ekleyemediklerini açıkladı.

Cevap kısaca zaman ve kaynak yetersizliği.

"Çok fazla bossu oyundan kesmek zorunda kaldık. Yani çok daha fazla bossa sahiptik, çok daha iddialı, daha çılgın bir oyundu. Geliştirme süreci devam ederken fark etmeye başlıyorsunuz 'hayır bu çok büyük bunu yapamayız' Bir boss 30 geliştiriciye ve bir buçuk yıla mal oluyordu. Gerçekten düşünüldüğünde bu kesinlikle çok büyük bir ölçek."

Cory Barlog ayrıca bosslar üzerinde çalışan ayrı bir ekip olduğunu ancak bu ekibin daha sonra başka şeyler üzerinde de çalışmak zorunda kaldığını ve bunun da oyuna yeni bosslar eklemeyi zorlaştırdığını belirtti.

Cory Barlog bu konuda son olarak, oyunda bolca bulunan trollerin aslında gerçek anlamda boss olmadıklarını da belirtti. Ekip büyük yaratıklar ile savaşta sağlık barını nereye koyacaklarını bulmakta zorlanmış ve en sonunda onlara da bir boss sağlık barı vermenin en mantıklısı olduğuna karar vermiş.

Röportajın tamamını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz. 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
God of War Platformlar: PS4 Geliştirici: SCEI Dağıtıcısı: SCEE Tür: Action Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 64 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Virtua Fighter 5 R.E.V.O. PC için Duyuruldu 1 Saat önce RPG Wuthering Waves PS5 için 2 Ocak 2025'te Piyasaya Çıkıyor 1 Saat önce Silent Hill 2 Remake İçin Yeni Güncelleme PS5 Pro Sorunlarını Düzeltiyor 1 Saat önce Railroads Online Üç Yıllık Erken Erişimin Ardından Tam Sürüme Kavuşuyor 2 Saat önce STALKER 2: Heart of Chernobyl Satışları 1 Milyona Ulaştı 2 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler