Palmer Luckey: "30 FPS Görsel Tercih Değil, Başarısızlıktır"

14.06.2014 17:25 Samet Konuksal


    Yeni nesil konsolların çıkış döneminde güç karşılaştırmaları da çözünürlük ve kare / saniye oranları üzerinden yapılmaya başladı. Konuyla ilgili ortalığı yeni bir açıklama da Oculus Rift'in muciti Palmer Luckey tarafından yapıldı.
 
    E3'te bir röportajda konuşan Palmer Luckey, sanal gerçekçilik cihazlarının daha da yaygınlaşmasıyla 60 FPS'nin bile yetersiz gelebileceğinden söz etti. Normal ekranlarda 60 FPS'nin en uygun seçim olduğunu söyleyen Palmer Luckey, "Hem konsol, hem de PC oyunculuğunda 30 FPS görsel bir tercih değil, başarısızlıktır." açıklamasını yaptı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Oculus Rift Platformlar: PC Geliştirici: Oculus Dağıtıcısı: Oculus Tür: Aksesuar Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 78 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Troy Baker, Naughty Dog'un Bir Sonraki Oyununda Yer Alacak 25 Kasım Avatar: Frontiers of Pandora DLC'si Secret of the Spires Ertelendi 25 Kasım My First Gran Turismo PS4 ve PS5 için Derecelendirildi 25 Kasım Overwatch 2'nin Yeni Kahramanı Hazard İçin Oynanış Videosu Geldi 25 Kasım Sony, Yeni ve Taşınabilir PS5 El Konsolu Üzerinde Çalışıyor 25 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler