Titanfall'ın Yapımında Cloud Sisteminin Rolü Büyük

18.06.2013 15:20 Talha Aynacı

 
   E3 2013'ün hiç kuşkusuz en çarpıcı oyunlarından birisi Titanfall'du. Medal of Honor ve Call of Duty gibi FPS türüne yön veren oyunlara imza atmış kişiler tarafından geliştirilen Titanfall'un yapımcısı Respawn Entertainment'ın kurucularından Vince Zampella, Xbox One Cloud sisteminin gücünü masaya yatırdı.
 
   IGN ile bir röportaj gerçekleştiren Zampella, ne EA ne de Microsoft ile oyunun Microsoft platformlarına özel olması için anlaşma imzalamadıklarını açıklarken, temel sebebin Windows 8 tabanlı bulut sistemi olduğunu dile getirdi.
 
   "Bulut sistemi oyun hakkında biraz daha farklı düşünmemizi sağladı." açıklamasını yapan Zampella, düşman ve müttefik yapay zekasının sunuculara aktarıldığını ve sonuç olarak çok daha doğal NPC düşmanlarının ve daha kaliteli bir online oynanış yapısının oyuna kazandırıldığına değindi.
 
   PC - Xbox One çapraz oynanışa destek vermeyen yapımcılar, bunun sebebini klavye + mouse ikilisinin daha hızlı atak yapma şansı vermesine bağlıyor.
 
   Titanfall, Xbox One'ın en gözde yapımlarından birisi ve 2014 başlarında oyuncularla buluşacak.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Titanfall Platformlar: PC XBOX 360 XBOX ONE Geliştirici: Respawn Entertainment Dağıtıcısı: EA Games Tür: FPS Çıkış Tarihi: 11 Mart 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 13 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
STALKER 2: Heart of Chornobyl İçin Küçük Ama Etkili Güncelleme 17 Şubat Sony Yaz Aylarında Daha Büyük Bir State of Play Düzenleyebilir 17 Şubat Rainbow 6 Siege X'ten İlk Bilgiler Ortaya Çıktı: İşte Teaser 17 Şubat Kingdom Come: Deliverance 2 Satışları 2 Milyona Ulaştı 17 Şubat Game Pass, Kullanıcıları Oyunlara Sahip Olmaktan Uzaklaştırıyor Mu? 17 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler