Ne zaman konsolların ömrünün sonuna gelsek oyun geliştiricileri PC'nin ne kadar değerli bir platform olduğunu söylemeye başlıyorlar. Aslında bu duruma gerek PC oyuncuları, gerekse de konsol oyuncuları alıştı. Bu türden bir açıklama da John Carmack'tan geldi.
John Carmack bu nesilde yaptığım en büyük hatalardan birisi "konsolların temel olarak PC kadar iyi olduğunu düşünmemdi" açıklamasını yaptı. Ünlü tasarımcı eğer 5-6 yıl önce bu düşünceye sahip olmasaydı RAGE'te çok farklı şeyler sunabileceğini söylüyor.
Carmack, RAGE'i konsollara uyarlamak adına bir çok şeyi önemli ölçüde azaltmak zorunda kaldığını belirtiyor. Konsolların 6 yıl önce çok güçlü olması Carmack'ın oyunu konsol tabanlı yapmasının nedeni gibi görünüyor.
Bakalım benzer türdeki başka bir açıklama bir dahaki sefer hangi geliştirici tarafından yapılacak?