Obsidian Entertainment'tan Scott Everts'ın yaptığı açıklamaya göre, eğer Fallout: New Vegas PC'ye özel olup konsollara çıkmasaydı çok daha iyi bir oyun olmayı başarabilirdi. Scott Everts, konsolların oyun motoruna sebep olduğu kısıtlamalar ekibi bazı fikirlerinden uzaklaşmaya ittiğini söyledi.
PCGamesN ile konuşan oyunun dünyasını inşa eden ekibin lideri Scott Everts "Fallout: New Vegas PC'ye özel olsaydı her şey çok farklı olurdu. İlk başlarda bir sürü planımız vardı. Mesela 'Burada su depolanıyor, burada çiftlikler var, burası da hükümetin merkezleştirildiği yer.' Her şeyi planlamıştık - bu sadece bir grup rastgele ıvır zıvır da değildi." dedi.
Bu içeriğin bir kısmı oyuna yine de girdi ancak Scott Everts şöyle dedi. "Bununla daha da ileri gidebilirdik. Basitleştirmek zorunda kaldık, dolayısıyla, oyun motorunu sarsacak daha az şey vardı." Scott Everts performans sorunlarının oyunun konsollara geliştirilmesinden kaynaklandığına ilişkin bir açıklamada da bulundu ve bu performans sorunlarını çözmek için içerikte kısıtlamalara gittiklerini belirtti.
Son olarak Scott Everts oyun PC'ye özel olsaydı daha farklı görüneceğini ve muhtemelen oyunda ayrı bölgeler olacağını da ekledi.
Fallout: New Vegas Ekim 2010'da PlayStation 3, Xbox 360 ve PC için çıkmıştı.