Tim Schafer'ın LucasArts çatısı altında geliştirdiği efsanevi macera oyunu Grim Fandango, yeni sürümüyle beraber PC, PS4 ve PS Vita için geliştiriliyor. Oyunun orijinal hâlini oynamayanlar için yeni bir fırsat sunma peşinde olan Tim Schafer ve ekibi, Grim Fandango'nun yeni sürümündeki değişikliklerden söz etti.
Bildiğiniz üzere Grim Fandango'nun yeni hâlindeki en göze çarpan değişiklik grafikler olacak. Firmadan gelen açıklamalara göre Grim Fandango'nun arkaplan çözünürlükleri arttırılırken, oyunda yer alacak olan üç boyutlu modellemeler tamamen baştan oluşturuluyor. Durum böyle olunca Double Fine, Grim Fandango'nun eski ve yeni hâli arasında geçiş yapmak için oyunculara bir kısayol sunacak. Bu geçiş, PS4 tarafında kontrolcüdeki dokunmatik bölüm aracılığıyla gerçekleştirilecekmiş.
Grafiksel değişikliklerin yanı sıra Grim Fandango, yeni bir kontrol şemasıyla oyunculara sunulacak. Bu konuda Double Fine ekibinin bir mod yapımcısından yardım aldığı belirtiliyor. Bahsedilenlere göre bu mod yapımcısı Grim Fandango'nun orijinal sürümünün kontrolünü oldukça kolaylaştıran ve epey tutulan bir mod geliştirmiş.
Bunun haricinde oyunun yeni sürümünde yer alacak müziklerin hepsinin yeniden kayıt edildiği belirtiliyor. Bu konu için Broken Age'ın soundtrack albümünü yapan The Melbourne Symphony ile anlaşılmış.
Grim Fandango'nun yeni hâlinin 2015 senesinin başında çıkması bekleniyor.