Gameforge ve Robot Entertainment, Orcs Must Die! Unchained’in 1 Temmuz 2015’te yayınlanacak olan kapalı beta güncellemesi için ilk kez yeni bir PvE bölümü ilan ediyor. Sonsuz mod, mevcut PvP mekanizmalarının gelişmiş halini ve ürünün bilinen oyun unsurlarının devamını oluşturuyor. Yamayla ayrıca kullanıcı tarafından tanımlanan, serbest karşılaşmalar için, nötr noktaları ele geçirmeye ve bu sayede çok kudretli Cellatlar’ı savaşa göndermeye izin veren yeni bir oyun mekaniği hayata geçiriliyor.
En Büyük Dalganın Peşinde!
Orcs Must Die! Unchained yeni güncellemeyle, hayranlar arasında şimdiden popüler olan PvP macerasını ek bir PvE içeriğiyle geliştiriyor. Ork, Ayı Oger ve Cüce humbaracının yanı sıra Orman Devleri ve Kiklop büyücüler gibi başka, yeni yaratıklarla dolu, gittikçe güçlenen ordular oyuncuların şatosuna saldırıyor. PvP’de olduğu gibi kahramanların yeteneklerini ve tuzaklarını kullanarak kendi Rift’ini savunmaya çalışması gerekiyor. Çarpışmalar sırasındaki normal tuzak kurulumuna ek olarak her savaşçı, oyun başlarken, grup ilk rakip dalgasını harekete geçirmeden önce birçok başlangıç tuzağı kurma olanağına sahip. Bu, tüm ekip üyelerinin birbiriyle en iyi şekilde uyum sağlamasını garanti ediyor ve kuşatma öncesinde taktik seçenekleri artırıyor.
Sakın Bırakma!
Birbiriyle iyi anlaşan bir ekip başka bir yeni PvE mekaniğinden, “Unchained Ölçer’den” yararlanabilir. Burada, düşmanlar kombolarla, yani kahramanların tuzak ve saldırı hasarlarının etkileşimiyle dize getirildiğinde, bir barometre doluyor. Barometre dolduğunda, grup “Unchained moduna” giriyor ve büyük bir yıkım potansiyeline sahip oluyor. Tüm kahramanlar bir sağlık ve mana bonusu alıyor, ayrıca yeteneklerinin soğuma süreleri kısalıyor. Avantajlara rağmen zorluk derecesi dalgadan dalgaya artıyor ve özel patron dalgalarında ekibin tüm dikkatini toplamasını gerektiriyor. İyi donanımlı bir Ork olan Dread ya da plaka zırhlı bir asker olan Sarge gibi yeni patronlar grubu epeyce terletiyor.
Burası Bizim – Nötr Noktaları Ele Geçirmek
Bu yamayla birlikte, kullanıcı tarafından tanımlanan PvP karşılaşmalarda isteğe bağlı olarak fazladan iki nötr hedef bulunuyor. Bu noktalar belli canavar dalgalarında oyunculara açılıyor ve taraflardan biri bunları ele geçirebiliyor. Bir ekip iki noktaya da hakim olmayı başarırsa, açılan savaş karargahlarından birine, sıradaki dalgada savaşa katılan bir patron kartı yerleştirilebiliyor. Bu taktik özellik sayesinde, ekipler kaçınılmaz olarak birbiriyle karşı karşıya geldiğinde ve çeşitli saldırı hatlarının dışında da savaş meydanında hakimiyeti kazanmak için amansız bir savaş verdiğinde, karşılaşmalar yepyeni bir dinamik kazanıyor.
Diğer Özelliklere Toplu Bakış
-Yeni “Unchained Fortress” haritası eşleştirmede standart harita oluyor
-Kahramanların savaş seviyeleri en üst basamak olan 10’a yükseliyor
-Oyuncular kartlarını zamanında yerleştirmezse, artık tüm savaş karargahlarının bir standart dalgası olacak
-Kahraman seçimi için yeni, üç basamaklı onay sistemi (kahramanı seç, desteyi onayla ve yetenekleri belirle)
-Zaman içinde etkili olan ateş hasarı, farklı kaynaklardan geliyorsa (sihirlerden ya da tuzaklardan) artık birikiyor
-Yeni bot: Hogarth
-Smolder ve Hogarth için yeni dış görünümler
-Kahramanlar, Cellatlar, harita dinamiğinin yanı sıra kullanıcı arayüzünde, performansta ve görsel efektlerde birçok küçük değişiklik