Terk edilen Ludolph Kasabası yağmalanmaya mahkumdur. Birbirinden habersiz 12 hırsız soygun esnasında birbirleri ile karşılaşır ve aksiyon başlar. Amaç en çok eşyayı alan olup kasabayı terk etmek. Bu süreçte karanlık ve kasvetli ortamda bulunan soyguncular streslerini azaltmak için sigara veya enerji içeceği tüketmek durumundadır. Aksi taktirde bu strese dayanamayan soyguncular kasabanın ortasına yığılıp kalacaktır. Sigara ve enerji içeceğini kasaba merkezindeki marketten temin edebileceklerdir.
Kasaba halkının kendisini korumak için evlerinde bulundurdukları eski tip silahlar soyguncuları cinayet suçuna da teşvik ederken az sayıda olan mermiye takviye için kasaba merkezindeki karakola uğramak zorundadırlar.
Yaralanma ve benzeri durumlarda kendilerini ayağı kaldıracak adrenalin iğnesi ve ağrı kesici, sargı bezi gibi sağlık araçları yine kasabanın merkezinde bulunan sağlık ocağında yer alacaktır.
Hızlı soygun sonrası kasaba merkezinde birbirleri ile karşılaşıp ölüm riski taşıyan çatışmalardan sağ çıkabilen soyguncular, ya kasabayı terk edecekler yada kasabanın terke dilmesinin ardındaki gizemli ve çok değerli olan heykeli aramaya koyulacaktır. Bu heykel ne soydukları evde ne de kasaba merkezinde değildir. Bunun için göçük tren istasyonu, mezarlık vb. kasabanın yerleşiminden uzak yerlerde aranacak heykeli bulan soyguncu, çete lideri olma konusunda ciddi adım atmış olacaktır. Çalınan ganimetler ve işlenen cinayetler neticesinde artık karanlık işlerin lideri olma vakti gelmiştir ve riskler artmaya başlayacaktır.
Kullanıcı Puanı
8,8
Sizin Oyunuz: