MGS V: The Phantom Pain'de Olabildiğince Az Sinematik Sahne Olacak

14.03.2014 08:38 Alkan Adakaner


     Metal Gear Solid oyunlarının sinematikleri her zaman etkileyici olmuştur. Bu sahneler adeta sizi oyuna daha fazla bağlar; buna karşın Metal Gear Solid 4'te sinematik sahnelerin gereğinden fazla olduğunu düşünenlerin sayısı hiç de az değildi.
 
     Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: The Phanton Pain'de olabildiğince az sinematik sahne olacağını söylüyor. Tabi bunda oyunun açık dünya oynanış yapısına geçmesinin de etkisi bulunuyor.
 
    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in haritasının MGS: Ground Zeroes'tan 200 kat büyük olacağı söyleniyor. Zaten böylesine büyük bir haritaya sahip oyunun konusunu sinematik sahnelerle yönlendirmek mümkün görünmüyor.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 6 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Red Dead Redemption 2 Ne Kadar Sattı? İşte Güncel Satış Sayısı 09 Kasım Amazon'dan Yeni Bir Hamle: Mass Effect Dizi Oluyor 09 Kasım Dragon’s Dogma 2, 3.3 Milyon Adet Sattı 09 Kasım Death Stranding, 19 Milyon Oyuncuya Ulaştı 09 Kasım STALKER 2: Heart of Chernobyl'in Geliştirmesi Tamamlandı 09 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler