"Mega Meshes" ile Xbox 360'ta İnanılmaz Grafikler

Bu türden yumuşak kaplamalara bu nesilde pek şahit olmuyoruz
19.03.2011 10:50 Alkan Adakaner


      Microsoft Xbox 360'ta görsel yönden gelişim sağlamak için çalışmalarına devam ediyor. Lionhead Studios'un (Microsoft Game Studios Europe olarak da biliniyor) geliştirdiği Mega Meshes adlı sistem ile konsolda mükemmel grafikler mümkün olabilir.
 
      Peki nedir bu sistem? Mega Meshes, tessellation unitelerine destek veriyor ve poligon sayısını arttırarak grafiklerdeki ayrıntıları çok üst düzeye çıkarıyor. Aşağıdaki videolarda da bu gelişime tanık olmanız mümkün. 

      Lionhead’in baş programcısı Ben Sugden de GDC 2011'de bu teknoloji ile ilgili bir sunum yaptı. İptal edilen Project Milo ile ilgili aşağıdaki videoları da gösteren yetkili Xbox 360'ın ömrünü uzatabilecek bu teknoloji tanıtmış oldu. 

     Peki bu grafikler Xbox 360'ta mümkün mü? Açıkçası bu teknolojiyi kullanan bir oyun piyasaya çıkmadan konuşmak erken, fakat videolar en kötü ihtimalle sonraki nesilde nasıl grafiklerle karşılaşacağımızın da göstergesi olarak görülebilir.
 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Xbox 360 Platformlar: XBOX 360 Geliştirici: Microsoft Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Entertainment Çıkış Tarihi: 20 Kasım 2005
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 29 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Macera Oyunu Steam'de Bedava Oldu: Kalıcı Olarak Hesaba Ekleyin 05 Temmuz Satisfactory Tam Sürüme Kavuşuyor: İşte Çıkış Tarihi 05 Temmuz GTA 5'in Hikaye DLC'si GTA Online Sebebiyle İptal Edilmiş 05 Temmuz Capcom, Exoprimal'ın İçerik Desteğini Sona Erdirdi 05 Temmuz The First Descendant Mikro Ödemeler Yüzünden Ağır Eleştiriliyor 05 Temmuz
Forumdan Konular
DH'den Haberler