"Portal 2'de Portallar Olmayacaktı"

Bu bilgiler Portal 2'nin yapım sürecini anlatan The Final Hours of Portal 2 sayesinde gün ışığına çıktı
22.04.2011 19:18 Gökhan Yılmaz

 
     2008'de Portal 2 geliştirilmeye başlandığında, Valve oyunu portallar olmadan tasarlıyormuş. Konsept olarak ilk oyunun öncesi anlatılıyormuş ve 1950'lerde geçen farklı bir oynanış barındırıyormuş.
 
     Yapım ekibi bu projeyi stüdyo içerisinde F-Stop olarak isimlendirmiş ve geliştirme sürecinin son beş ayına girildiğinde iptal edilmiş. Valve projeden çok memnunmuş fakat test ekibi nefret etmiş. Portal 2'de portalların, Chell'in ve GLaDOS'un olması gerektiğini savunmuşlar.
 
     Böylece Valve'in geliştirdiği yeni oynanış fikirleri stüdyonun kapalı kapılarının ardında kalmış oldu. Gabe Newell, projeyi tamamen iptal etmek istemediğini ve ileride başka bir yapımla hayata döndürmeyi planladığını belirtiyor.
 
     Portal 2'de portalların bile olmamasını sağlayan oyun mekanikleri nasıldı diye merak etmiyor değiliz fakat portal olmayan bir Portal 2'yi beğenir miydik bilemiyoruz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Portal 2 Platformlar: PC XBOX 360 PS3 Geliştirici: Valve Dağıtıcısı: Valve Tür: FPS Çıkış Tarihi: 19 Nisan 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 11 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Until Dawn Remake'ten 3 Saatlik Oynanış Görüntüleri Sızdırıldı 12 Dk önce GİST 2024 Fuarı Yerli Yapım Standında Neler Var? 1 Saat önce Krafton Yeni Oyunlarını G-Star 2024 Oyun Fuarında Duyuracak! 2 Saat önce Silent Hill 2 Remake'in PlayStation 5 Boyutu Ortaya Çıktı 02 Ekim Xbox Game Pass'e Ekim Ayı Başında Gelecek Oyunlar Açıklandı 02 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler