Spencer: DX12, Xbox One Oyunlarında Dramatik Bir Performans Artışı Sağlamayacak

26.01.2015 12:47 Tunahan Başol


     Geçtiğimiz haziran ayında yaptığı bir açıklamada Direct X 12'nin Xbox One'da çok fazla bir performan artışı sunmayacağını söyleyen Phil Spencer, son açıklamasında bu tutumunun arkasında durdu. Windows 10 konferansından sonra Direct X 12'nin DX 11'e %50'ye varan performans artışı sunacağını söyleyen Phil Spencer bu durumun Xbox One'da çok fazla değişiklik sunmayacağını söylüyor.
 
"İnsanlar bana Direct X 12'nin Xbox One'ın grafik kapasitesini büyük oranda artırıp artırmayacağını sorduğunda, ben buna hayır demiştim. Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemem ama DX 12'ye geçtiğimizde Xbox One'ın CPU'su, GPU'su veya bellekleri değişmeyecek. DX 12, Xbox One'ın iyi olduğu şeyleri yapmayı kolaylaştıracak ve siz bu gelişmeyi göreceksiniz. Ama insanlar bunun dramatik bir değişiklik olup olmadığını sorarlarsa hayır der ve daha öncekiyle aynı şeyi söylerdim"
 
     Spencer, Twitter üzerinden gelen sorulara yanıt verirken DX 12'nin darboğaz olan yerlerde öne çıkacağını ve dolayısıyla oyundan oyunda getirdiği şeylerin değişeceğini söylüyor.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Xbox One Platformlar: XBOX ONE Geliştirici: Microsoft Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Entertainment Çıkış Tarihi: 22 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 88 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Red Dead Redemption 2 Ne Kadar Sattı? İşte Güncel Satış Sayısı 09 Kasım Amazon'dan Yeni Bir Hamle: Mass Effect Dizi Oluyor 09 Kasım Dragon’s Dogma 2, 3.3 Milyon Adet Sattı 09 Kasım Death Stranding, 19 Milyon Oyuncuya Ulaştı 09 Kasım STALKER 2: Heart of Chernobyl'in Geliştirmesi Tamamlandı 09 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler