"CoD Yerine Yeni Oyun Yapmak Daha Kolay Olurdu"

31.08.2013 12:18 Alkan Adakaner


     Call of Duty Ghosts'un yapımcı koltuğunda oturan Mark Rubin, Activision'ın altın yumurtlayan tavuğu Call of Duty'nin bir oyununu geliştirmenin, yepyeni bir oyun geliştirmekten daha zor olduğunu söylüyor. Rubin'in açıklamalarışu şekilde:
 
     "Evet, üstümüzde çok baskı var. Adı Call of Duty olmayan bir oyun yapmak sınırlamaları kaldıracağından bizim için çok daha kolay olabilirdi. Bu kolay bir çözüm olurdu."
 
    Rubin, çok sayıda insan için büyük önemi olan bir oyunu geliştirmenin kendileri için çok daha zor olduğunu vurgularken, her yıl büyük bir mücadele içine girdiklerini belirtiyor. Her yıl piyasaya çıkan oyunlara gelen eleştiriler doğrultusunda da seriye farklılık getirmek için çabalıyorlarmış.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Call of Duty: Ghosts Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: İnfinity Ward Dağıtıcısı: Activision Tür: FPS Çıkış Tarihi: 5 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 28 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Silent Hill 2 Remake'in PlayStation 5 Boyutu Ortaya Çıktı 02 Ekim Xbox Game Pass'e Ekim Ayı Başında Gelecek Oyunlar Açıklandı 02 Ekim Silent Hill 2 Remake İçin Yeni Oynanış Videosu Yayınlandı 02 Ekim Dragon Age: The Veilguard'ın Ana Tema Müziği Yayınlandı 02 Ekim Yepyeni Bir Kozmik Macera Starfield: Shattered Space'de Seni Bekliyor 02 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler