"Dark Souls, Demons Souls'tan Daha Zor Olacak"

Zaten olabildiğince zor olan bir oyun, bu sınırı daha ne kadar arttırabilir?
05.02.2011 02:23 Levent Polater

 
    Dark Souls'un yönetmeni Hidetaka Miyazaki, geliştirici ekip olan From Software'in Demon's Souls'ta oldukça yakınılan zorluk seviyesinin Dark Souls'ta da korunacağını belirtti.
 
     Miyazaki, Sony'ye verdiği röportajda, From Software'in zorluğu düşürmenin aksine oyunu daha da zorlaştıracağını ancak bunu oyun sırf daha zor olsun diye yapmayacağını, oyunculara özgürce stratejilerini yaratma imkanı sunmak için uygulayacaklarını belirtti. Bu zorluğu alt edebilenlerin ise aynı ölçüde oyunda ödüllendirileceklerini de sözlerine eklemiş, Miyazaki.
 
    Miyazaki, Demons Souls'u ve Dark Souls'u şu sözlerle betimlemiş:
 
    “Bu bizim sık sık kullandığımız bir örneklemedir: Biz acılı bir oyun yaratmak istiyoruz. Ve bunu olabildiğince acılı yapmak istiyoruz. Fakat bu yenilebilir ve tadı da harika olacak ve daha fazlasını isteyeceksiniz."
 
    Dark Souls, bu sene sonunda PS3 ve Xbox 360'a göz kırpıyor. Gerçekten acı ama lezzetli bir oyun olacak gibi. 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dark Souls Platformlar: PS3 XBOX 360 PC Geliştirici: From Software Dağıtıcısı: Bandai Namco Tür: Action RPG Çıkış Tarihi: 7 Ekim 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 5 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Virtua Fighter 5 R.E.V.O. PC için Duyuruldu 22 Kasım RPG Wuthering Waves PS5 için 2 Ocak 2025'te Piyasaya Çıkıyor 22 Kasım Silent Hill 2 Remake İçin Yeni Güncelleme PS5 Pro Sorunlarını Düzeltiyor 22 Kasım Railroads Online Üç Yıllık Erken Erişimin Ardından Tam Sürüme Kavuşuyor 22 Kasım STALKER 2: Heart of Chernobyl Satışları 1 Milyona Ulaştı 22 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler