EA: "Dead Space ve Mirror's Edge Sınıfta Kaldı"

30.11.2010 09:42 Levent Polater

 

 
    EA Games patronu Frank Gibeau'dan EA'in bu nesilde çıkardığı en büyük 2 IP olan Mirror's Edge ve Dead Space hakkında itiraflar geldi. Gibeau'ya göre bunlar EA'in beklentilerinin altında kaldı.
 
     Develop'a verdiği röportajda Gibeau şu sözlere yer verdi: 

    "Binalar arasında FPS kamerasında koşmak, kaçmak eğlenceli, ama dürüst olmak gerekirse, Mirror's Edge oldukça kısaydı."

    "Zorluk seviyesinde, yaratıcılıkta sorunlar vardı ve multiplayer da yoktu. Böyle bir konseptten çıkardığımız ders, eğer böyle yeni bir şeyler yaratıyorsanız, bunu olabildiğince geliştirmelisiniz."
 
    Dead Space'in de aynı seviyede başarıya ulaşarak beklentileri karşılamadığını belirten Gibeau şunları söyledi: 

    "Yeniden Dead Space (Devam oyunu için) için çalışmaya başladığımızda, nasıl daha iyi fikirler ortaya koyabileceğimizi, nasıl hikayenin daha çekici bir hal alabileceğini, Isaac'in karakterini nasıl yaratacağımızı ve bu oyunu online alanda da nasıl başarılı hale getirebileceğimizi ilk olarak konuşmaya başladık." 
 
    "Yeni fikirlere her zaman bir riskte yapışıktır, fakat her şeyi düzgün yaptığınız takdir de sonuç büyük olacaktır."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dead Space Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: EA Redwood Shores Dağıtıcısı: EA Games Tür: TPS Çıkış Tarihi: 24 Ekim 2008
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 10 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım Epic Games Dikkat Çekici Bilim Kurgu Projesinin Yayıncılığını Üstlendi 26 Kasım Baldur's Gate 3'ün 15 Milyondan Fazla Sattığı Bildirildi 26 Kasım 2K Games, PC Başlatıcısını (Launcher) Kaldırdı 26 Kasım Hunting Simulator 3, PS5, Xbox Series ve PC için Duyuruldu 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler