Bundan tam 18 yıl önce oyun endüstrisi Doom adında birincil bakış açısına sahip bir shooter ile tanıştı ve bu oyun, endüstrinin gidişatını tamamen değiştirdi. Texas'taki ufak bir oyun stüdyosunun fırınından çıkan Doom, birkaç tutkulu oyuncu ve John Carmack adında yetenekli ve bir o kadar ileri görüşlü bir programcı tarafından yaratılmıştı.
Tüm FPS'lerin babası Doom'dan hemen sonra varisi Wolfenstein çıkarak oyun dünyasını salladı. Üzerinden 18 yıl geçmesine rağmen Doom, hâlâ benim ve heyecanını hâlâ üzerinden kaybetmeyen oyuncuların favori FPS'si...
İzninizle bu müthiş oyunun 18. yılını kutluyoruz ve id Software'den Doom 4'ü görmek için can atıyoruz. Her ne kadar zaman değişse de id Software'e ve John Carmack'a güvenimiz ve inancımız tam.