"God of War III'ü FPS Yapmayı Planladık, Olmadı"

Yakın dövüş silahlarını bolca kullandığımız bir macera oyunu, FPS olarak ne kadar etkileyici olabilirdi ki ?
02.10.2009 16:10 Talha Aynacı

    Kratos'u First Person olarak oynamak nasıl bir duygu olurdu acaba ? Kılıçlarınızı, içinizdeki sönmek bilmeyen intikam ateşi ile sağa sola savururken kanların ekrana sıçraması gibi mesela... Oyun dünyasında pek az aksiyon/macera oyunu, shooter olmanın dışında FP ( First Person / Birinci Kişi ) bakış açısı ile başarılı bir oyun deneyimini bizlere sunmuştur...Örneğin; Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. 
 
    SCEA sanat yönetmeni Ken Feldman , CGSociety sitesi ile God of War III oyunu üzerine yaptığı röportajda, oyunu FPS sitili olarak geliştirmeyi denediklerini itiraf ediyor; " God of War III'ü bir FPS oyununa çevirmeyi başarısızlıkla denedim. Devasa silahları ile Olimpus tanrılarını yerin dibine gömecek bir oyun..." Ancak bunun hiçte zekice bir plan olmadığını anlayarak planı es geçmiş ve oyun dünyası büyük bir felaketten kurtulmuş.
 
Hepimize geçmiş olsun!
 
 
Kaynak

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
God of War 3 Platformlar: PS3 Geliştirici: SCEI Dağıtıcısı: SCEE Tür: Action Çıkış Tarihi: 17 Mart 2010
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım Epic Games Dikkat Çekici Bilim Kurgu Projesinin Yayıncılığını Üstlendi 26 Kasım Baldur's Gate 3'ün 15 Milyondan Fazla Sattığı Bildirildi 26 Kasım 2K Games, PC Başlatıcısını (Launcher) Kaldırdı 26 Kasım Hunting Simulator 3, PS5, Xbox Series ve PC için Duyuruldu 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler