"PS4'e Oyun Geliştirmek Fazla Masraflı Değil"

21.02.2013 16:59 Samet Konuksal


    PlayStation 3'e oyun geliştirmek ilk dönemlerde yapımcıların çekindiği şeylerdendi. Alışkın olunan PC yapısından farklı bir mimariyle karşımıza çıkan PS3 sonrasında Sony dersini almış, PS4'ü de buna göre geliştirmişti. Killzone'un yapımcısı, PS4'e oyun geliştirmekle ilgili bazı açıklamalar yaptı.
 
    Konsolun duyurusu sırasında Killzone: Shadow Fall'u duyuran Guerilla Games'in yöneticilerinden Hermen Hulst, PlayStation 4'e oyun geliştirmenin sanıldığı kadar masraflı olmadığını söyledi. Yaptığı açıklamalarda Hulst, masrafların arttığını kabul ederken, bu artışın sanılanın aksine fazla büyük olmadığını ekledi.
 
    Bir örnekle açıklamalarını sonlandıran Hermen Hulst, Killzone ile Killzone 2'yi geliştiren takımın 125 kişiden oluştuğunu, Killzone: Shadow Fall'ın yapımcı ekibinin ise 150 kişilik bir kadro olduğunu söyledi. 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
PlayStation 4 Platformlar: PS4 Geliştirici: Sony Computer Entertainment Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: Entertainment Çıkış Tarihi: 29 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 15 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Game Pass, Kullanıcıları Oyunlara Sahip Olmaktan Uzaklaştırıyor Mu? 2 Saat önce Dishonored ve Half-Life 2 Sanatçısı Viktor Antonov Hayatını Kaybetti 2 Saat önce Elden Ring Nightreign'in DLC'sinden İlk Detaylar Ortaya Çıktı 2 Saat önce Marvel Rivals, Nintendo Switch 2 Konsoluna Gelebilir 3 Saat önce League of Legends GAMEON Şampiyonluk Ligi Kış Mevsimi 4. Haftası Tamamlandı! 16 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler