Xbox patronu Phil Spencer, Xbox Series X'in Dynamic Latency Input (Dinamik Gecikme Girişi) özelliği hakkında oldukça heyecanlı.
Söylediğine göre, bu özellik oyun oynama hissini önemli ölçüde değiştirecek. Hatta CPU, DLI, bellek genişliği ve SSD ile birlikte Xbox Series X iki boyuttan üç boyuta geçiş gibi hissettirecek.
Dinamik Gecikme Girişi Microsoft'un sitesinde şöyle tanımlanmış:
"Konsola bağlandığında yüksek bant genişliği ve tescilli kablosuz iletişim protokolünü kullanan Xbox Kablosuz Oyun Kumandamızdan başlayarak, oyuncu ile konsol arasındaki hatta meydana gelen gecikmeyi optimize ediyor. Yapılan giriş ile görüntüyü anında eşleyen yeni bir özellik olan Dinamik Gecikme Girişi sayesinde kontroller artık daha hassas ve duyarlı."
Xbox Series X bu yılın sonlarında piyasaya sunulacak. Net çıkış tarihi ve fiyatı henüz açıklanmadı.