"Ubisoft The Last of Us'la Çekişmekten Korktu"

21.01.2012 15:46 Samet Konuksal


      Bekleyenlerini uzun süredir bekleten oyunlardan I Am Alive'in ilk olarak kutulu olarak da satılacağı açıklanmıştı. Ancak bu durum, sonradan sadece indirilebilire çevirilmişti. Peki bunun altında yatan neden ne?
 
      Bu konu hakkında yankı yaratacak önemli bir iddia, PSM3 dergisinin söylenti köşesinden geldi. PSM3'e konuşan bir Ubisoft yakınının söylediğine göre kendilerinin bu hareketi yapmalarındaki en büyük neden, iki yıldır geliştirilmekte olan The Last of Us'la çekişmekten kaçınmak.
 
      İşte PSM3'de yer alan yazı;
 
"Ubisoft'a yakın bir kaynağın bize söylediğine göre I Am Alive'ın sadece indirilebilir olarak satılmasındaki nedenin altında The Last of Us'la aynı türde çekişmekten korkmak yatıyor. Kaynağa göre Ubisoft, The Last of Us'la birlikte raflarda çekişmenin kötü bir hareket olacağını düşünüyor."
 
      Aslında iki oyunun tahmini çıkış aralıklarına bakıldığında bu yazı biraz 'saçma' kalsa da, PSM3 pek de hafife alınacak kaynak değil.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
I Am Alive Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Ubisoft Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: TPS Çıkış Tarihi: Eylül 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 15 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Cyberpunk 2077'nin Canlı Aksiyon Projesi Hala Konsept Aşamasında 2 Saat önce Mobil Oyun Star Wars Hunters 2025'te PC'ye Geliyor 2 Saat önce NetEase Games Stüdyosu Worlds Untold Çalışmalarını Durdurdu 3 Saat önce PlayStation Konsolları Bugüne Kadar Ne Kadar Sattı? 4 Saat önce Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler