Assassin's Creed Valhalla kreatif direktörü Ashraf Ismail oyunun seviye sistemini detaylandırdı.
Belirtilene göre Assassin's Creed Valhalla serinin bir önceki oyunları Origins ve Odyssey'deki gibi standart seviye ilerlemesi, hangi ekipmanı kullanacağınızın belirlenmesi ve hangi düşmanların size zorluk yaşatacağı unsurlarını içeren geleneksel seviye sistemine sahip olmayacak.
Yeni oyunda sayılardan çok güç ön planda olacak. Bu da açtığınız yetenekler ve aldığınız ekipmanların gücünüzü belirleyen başlıca unsurlar olacağı anlamına geliyor.
Bununla birlikte artık ana görevler için gerekli olan seviyeye ulaşabilmek için yan görevler ile aktivitelerde seviye kasma zorunluluğu kalkıyor. İsteyen hikayeye odaklanabilecek ve yan görevler ile aktiviteler opsiyonel olarak bulunacak. Oyuncuların oyunu oynama şekli konusunda tamamen özgürlük sunulacağı belirtildi.
Assassin's Creed Valhalla bu yılın sonlarında PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, PC ve Stadia için çıkacak.