"Bulletstorm'un Ağır Dilini Sonradan Fark Ettik"

Bulletstorm kısa senaryo modu ve multiplayer modunun olmaması nedeniyle eleştirildi, ama yine de eğlenceli bir oyundu
10.10.2011 09:05 Alkan Adakaner

 
      Epic Games'e bağlı Polonyalı firma People Can Fly tarafından geliştirilen Bulletstorm'u beğendiniz mi? Sizi bilmem, ama ben oyunu büyük bir zevkle oynayıp bitirdiğimi söyleyebilirim. Özellikle bazı diyaloglar gerçekten de çok hoştu.
 
      Eğer İngilizceniz iyi düzeydeyse Bulletstorm'da ana karakterlerimizin küfürlerinin de farkına varmışsınızdır. People Can Fly da oyunda küfürlerin olduğunu doğal olarak biliyordu, ama bu küfürlerin bu kadar ağır olduğunun farkında değillermiş. Yetkililerin açıklamasına göre oyunun geliştirme sürecinin sonuna doğru senaryonun tamamı Lehçe'ye çevrilmiş. Geliştiricilerden hiç birisinin ana dili İngilizce olmadığından oyunun ağır dilinin farkına sonradan varmışlar.
 
    Senaryodaki bu ağır ifadelere rağmen Epic Games'in kendilerinin görüşüne saygı duyduğunu ve senaryoya müdahale etmediğini söyleyen People Can Fly yetkilileri durumu fark ettiklerinde biraz yüzleri kızarmış.
 
    Bu arada Bulletstorm'un senaryosunun Amerikalı yazar Rick Remender tarafından yazıldığını da belirtelim. Kendisi Punisher serisi ile ünlüdür.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Bulletstorm Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: People Can Fly Dağıtıcısı: EA Games Tür: FPS Çıkış Tarihi: 25 Şubat 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 5 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Yeni Crazy Taxi Oyunu Açık Dünya Çok Oyunculu Olacak! 33 Dk önce Steam Kullanıcıları Oynamadıkları Oyunlar İçin 19 Milyar Dolar Harcamış 2 Saat önce Concord'un Açık Beta Tarihleri Belli Oldu 3 Saat önce Oynaması Ücretsiz Bleach: Brave Souls Switch Konsoluna Geliyor 4 Saat önce Enotria: The Last Song Fiziksel Sürümleri Duyuruldu 5 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler