Mortal Kombat Karakterleri Dengeleniyor

Ed Boon, kusursuz dövüş oyununu yapmanın imkansız olduğunu söylüyor
21.04.2011 01:51 Gökhan Yılmaz

 
     NetherRealm, yeni Mortal Kombat ile birlikte oyundaki karakterlerin arasındaki dengeyi dinamik olarak oyuncuların farkında bile olmadan ayarlayabileceği bir teknoloji geliştirmiş. Böylece güncellemeye gerek kalmadan oyundaki özel hareketlerin ve vuruşların daha fazla hasar vermesi ya da sınırlandırılması kolaylıkla yapılabiliyor.
 
     Yapım ekibinden Ed Boon, "Eğer oyunda sonsuz döngü oluşursa (Programlamada çakılmaya neden olan sorunlar) ya da bir karakter çok güçlüyse hemen anında değiştirebiliyoruz." şeklinde açıklarken teknolojinin nasıl çalıştığıyla ilgili bir bilgi vermedi.
 
     Bu teknolojinin aksine, Marvel vs Capcom 3 ya da Street Fighter IV gibi Capcom oyunlarında karakterler arasındaki dengenin sağlanması ya da oyunun bir sorununun giderilmesi için güncelleme yüklemeniz gerekiyor. Fakat Mortal Kombat'ta, güncellemeye gerek duyulmadan ve ruhunuz bile duymadan sorunlar giderilmiş olacak.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Mortal Kombat Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: NetherRealm Studios Dağıtıcısı: Warner Bros Interactive Tür: Dövüş Çıkış Tarihi: 21 Nisan 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Guilty Gear: Dövüş Serisinin Bütün Oyunları 2 29 Haziran Guilty Gear: Dövüş Serisinin Bütün Oyunları 29 Haziran The King of Fighters: Dövüş Oyunlarının İkonik Serisi 3 29 Haziran The King of Fighters: Dövüş Oyunlarının İkonik Serisi 2 29 Haziran The King of Fighters: Dövüş Oyunlarının İkonik Serisi 29 Haziran
Forumdan Konular
DH'den Haberler