Microsoft yeni nesilde Xbox Series X ve Xbox Series S olmak üzere farklı teknik özelliklere sahip iki konsol piyasaya sürecek.
Heavy Rain, Beyond: Two Souls ve Detroit: Become Human geliştiricisi Quantic Dream'in CEO'su David Cage bu fikirden pek memnun değil gibi görünüyor.
Wccftech ile röportaj gerçekleştiren David Cage, bunun hem geliştiriciler hem de oyuncular için komplike bir durum ortaya çıkaracağını düşünüyor.
"Üretici farklı özelliklere sahip iki konsol sunduğunda, çoğu geliştiricinin iki farklı sürüm yapmak yerine düşük seviye olana odaklanma ihtimali çok yüksek. Bu durumun çok büyük bir hayranı olmadığımı itiraf etmeliyim. Bence bu, geliştiriciler ve aynı zamanda oyuncular için komplike bir durum. Microsoft'un bu kararının arkasındaki ticari nedenleri anlayabiliyorum fakat tartışmalı bir durum olduğunu düşünüyorum."
David Cage, Quantic Dream ile ilgili olarak, kendi teknolojilerini ve motorlarını geliştirdiklerini belirterek oyunlarını her bir platform için optimize etmeye kararlı olduklarını dile getirdi.