Halo 5'te 60 FPS'de Kalabilmek Adına Dinamik Çözünürlük Kullanılacak

15.09.2015 15:23 Samet Konuksal


    Dinamik çözünürlük sistemi yeni nesil konsollarla beraber sıkça kullanılır oldu. Hatta Killzone: Shadow Fall'da bunu kullanan Guerrilla Games ayrıntıları paylaşmadan oyunun direkt olarak 1080p'de çalışacağını söyleyince davalık olmuştu. Microsoft kanadında da 343 Industries Halo 5'te bu sistemi kullanacak.
 
    Yapılan açıklamalara göre Halo 5: Guardians'ta 60 FPS akıcılıkta kalabilmek adına dinamik çözünürlük kullanılacak. Böylelikle oyundaki işlenen sahnenin ihtiyacına göre çözünürlükte değişiklikler yapılacak. Yani kimi zaman oyunu 1080p'de, kimi zaman da daha düşük çözünürlükte göreceğiz.
 
    Geçtiğimiz dönemde yapılan Halo 5: Guardians'ın multiplayer betası 720p'de çalıştırılmıştı. Fakat 343 Industries bunun oyunun kendisinde geçerli olmayacağını belirtmişti. Firmanın yaptığı dinamik çözünürlük sisteminin multiplayerda da kullanılıp kullanılmayacağı henüz bilinmiyor.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Halo 5: Guardians Platformlar: XBOX ONE Geliştirici: 343 Industries Dağıtıcısı: Microsoft Tür: FPS Çıkış Tarihi: 27 Ekim 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 31 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Monster Hunter Wilds PS5 Demosu 60 FPS'te Çalıştı 33 Dk önce 2001 Yılında Piyasaya Sürülen En İyi Simülasyon Oyunları 2 12 Saat önce 2001 Yılında Piyasaya Sürülen En İyi Simülasyon Oyunları 12 Saat önce 2001 Yılında Piyasaya Sürülen Strateji Oyunları 12 Saat önce Ekim 2024'te Çıkacak Büyük Oyunlar: 17 Farklı Oyun 29 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler