Halo: Reach Xbox One'da Sorunlu Çalışıyor

29.12.2015 13:56 Talha Aynacı

 
     Xbox 360'ın kıymetlı oyunlarını geriye uyumluluk süreciyle Xbox One'da görmek harika. Ama yaşanan teknik sıkıntılar bu kıymete gölge düşürüyor. Geriye uyumluluk sürecinin son misafirlerinden Halo: Reach oyun keyfini baltalayan frame oranlarından ötürü eleştiriliyor.
 
 Özellikle ekranda çok fazla düşman hareketliliği olduğu anlarda 10fps'ye düşen yapımda bazen gözle görülecek oranda düşmeyen fps değerleri oyunun kontrollerini sıkıntılı bir hale getiriyor. Microsoft şu anda konuyla ilgili bir açıklama yapmazken kullanılan emulatörün zamanla geliştirilmesi ve geriye uyumluluk sürecine giren oyunların performans sıkıntısı yaşamadan yeni nesil konsola teşrif etmesi bekleniyor. Zira bu destekle birlikte duyurulan oyunlardan birisi olan Mass Effect'in 30fps değerimde çalışacağı üstünde epey durulmuştu.
 
Aşağıdaki videoda oyunun Xbox One ve Xbox 360 sürümlerindeki frame oranlarını görebilirsiniz.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Halo: Reach Platformlar: XBOX 360 Geliştirici: Bungie Dağıtıcısı: Microsoft Tür: FPS Çıkış Tarihi: 14 Eylül 2010
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 13 Forumda Görüntüle
There goes your life 29.12.2015 14:16:07

Bu noktada geriye uyumluluk sevimli görünme çabasından başka bir şey değil, framerate dışında bir çok teknik sorun var. Mimari değişmeydi tüm arşiv direk olarak aktarılabilseydi o zaman işe yarardı ki ben onuda gereksiz buluyorum. Remaster meselesine herkes karşı çıksada ben sevilen oyunların elden geçirilip satılmasına karşı değilim hem yapımcıya destek hemde bir sonraki oyun için motivasyon sağlıyor. Benim param yok diyen eski konsolunda yada pc de oynar.

BSC Misafiri 29.12.2015 14:35:14

quote:

Orjinalden alıntı: There goes your life Bu noktada geriye uyumluluk sevimli görünme çabasından başka bir şey değil, framerate dışında bir çok teknik sorun var. Mimari değişmeydi tüm arşiv direk olarak aktarılabilseydi o zaman işe yarardı ki ben onuda gereksiz buluyorum. Remaster meselesine herkes karşı çıksada ben sevilen oyunların elden geçirilip satılmasına karşı değilim hem yapımcıya destek hemde bir sonraki oyun için motivasyon sağlıyor. Benim param yok diyen eski konsolunda yada pc de oynar.
"Direk" değil bilader "direkt"

Blackworms 29.12.2015 14:46:09

quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

"Direk" değil bilader "direkt"
"Bilader" değil arkadaş, "birader".

Persona_Non_Grata 29.12.2015 16:26:35

Yazılım uzmanları sayesinde

v. Persie 29.12.2015 16:34:45

Microsoft keşke bedava yerine Yazılım devi SONY gibi eski oyunları remastered yapıp 60$ fiyat biçseydi; böylece para harcamayı çok seven sony fanboyları da ses çıkartmazdı.

edd121 29.12.2015 17:45:29

bana daha çok v sycn hatası gibi geldi frame time değil ekg monitörü sanki 1 mb lik bi patch la düzelir ağlamayın hemen.

Krone 29.12.2015 17:52:43

quote:

Orijinalden alıntı: Bloodborne Yazılım uzmanları sayesinde
Yazılım sihirbazlarıydı sanırım

F355 Challenge 29.12.2015 22:36:59

Videoyu izlemedim ama Reach 360'da oynarken de 10 FPS, hatta 5 FPS'ye düşüyordu. MS'in frame üzerinde çalışıp oyle getirmesi Lazım oyunu One'a.

Patren 29.12.2015 23:53:08

10 fpsyi ben pcde görmüyorum

BSC Misafiri 30.12.2015 01:58:46

Birşeyi de düzgün yapsalar şaşardım zaten yine yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Sonuç olarak Xbone hem yeni nesilde başarısız, hem de 10 yıllık 360 oyunlarında 10 fps veriyor...

Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
The Last of Us Dizisinin 2. Sezonu Başlıyor: İşte Tarih 19 Dk önce Palworld'ün Güncel Oyuncu Sayısı 32 Milyonu Aştı! 1 Saat önce The Last of Us Online, Intergalactic Projesi Yüzünden İptal Edilmiş 19 Şubat The Blood of Dawnwalker'ın Ana Hikayesi 30-40 Saat Sürecek 19 Şubat Analistlere Göre Nintendo Switch 2'nin Fiyatı 399 Dolar Olacak 19 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler