Ubisoft, Watch Dogs'un Çözünürlüğünü Savundu

14.05.2014 12:58 B.Onur Yıldız


     Watch Dogs'un yeni nesilde 1080p çözünürlükte 60fps ile oynanacağı söylentilerinin asılsız çıkmasının ardından şirketten yaratıcı yönetmen Jonathan Morin bir açıklama yaptı.
 
Açıklamasında çözünürlük ve fps'nin birer sayıdan ibaret olduğunu savunan Morin şunları söyledi: "Bu oyunda dinamizm her şeyden önemli. Oyun sabit bir fps oranı ile çalışsın istersiniz elbet ama aynı zamanda oyunun size sunduğu deneyimde dinamizm de beklersiniz. Watch Dogs gibi bir open world oyunda daha yüksek çözünürlük ve fps oranı sunmak çok daha zordur. İnsanlar çizgisel ilerleyen atış oyunlarına bakarak aynısını böylesi bir oyunda da görmek istiyor ancak biz bir şehir tasarladık ve bu şehirde olup biten her şeyi çizgisel ilerleyen bir atış oyunundaki gibi yüksek çözünürlük ve fps oranıyla sunmamız demek, çok daha büyük maliyetler demek."
 
    Jonathan Morin, çözünürlüğün sadece bir rakamdan ibaret olduğunu belirtiyor ve bu rakamların oyun geliştirme aşamasında geçerli olduğu, sunulmak istenen oyun deneyimi için bazı seçimler yapılması gerektiğinin altını çiziyor.
     

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Watch Dogs Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Ubisoft Montréal Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: TPS Çıkış Tarihi: 27 Mayıs 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 171 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
PS5 Pro Ön Siparişleri PS4 Pro'dan Daha İyi Durumda 16 Dk önce Hello Neighbor 3 Duyuruldu: İşte Fragman 3 Saat önce WB Games Dört Büyük Oyun Serisine Odaklanacak: İşte Detaylar 10 Kasım Dead Rising Deluxe Remaster İçin Demo Sürüm Yayınlandı 10 Kasım Sony: Concord'un Başarısızlığından Ders Almaya Çalışıyoruz 10 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler