Codemasters: 3D Teknolojisinin Dirt 3'e Yararı Yok

Siz de Dirt 3'te daha fazla Rally yarışı olsun istiyor musunuz?
07.02.2011 15:31 Alkan Adakaner


     Bu nesilde oyunlarda sıkça kullanılmaya başlanan 3D teknolojisibazı oyunlar için oldukça yararlı oluyor, bu teknolojinin bazı oyunlara ise fazla katkısı olmuyor. Dirt 3'ün baş tasarımcısı Chris Coleman da bu teknolojinin kendi oyunlarına yararlı olmadığını düşünüyor.

     Kendi oyunlarının ufuktaki bitiş çizgisine doğrudan gidilen bir oyun olduğunu, 3D teknolojisinin Motorstorm'daki gibi kendi oyunlarında etkili olamayacağını söyleyen Coleman; Motorstorm'da çevrenin değiştiğini, büyük atlayışlar yaptığınızı ve çeşitli nesnelerin üstünüze düştüğünü, bu nedenle derinliği oldukça iyi algılandığını, ama Dirt 3'te bunların olmadığını söyledi.

      Kendileri için yarışın daima ekranın merkezinde olduğunu ve 3D çevrenin böyle bir oyunda tüneldeymiş hissi vereceğini ve 1-2 saat süren sezonlarda bunun mide bulandırıcı olacağını söyleyen Coleman, neden bu teknolojinin kendileri için yararlı olmadığını açıklamış oldu.
 
      24 Mayıs'ta Playstation 3, Xbox 360 ve PC için çıkacak oyunda 3D teknolojinin olmaması eminim bu oyunun hayranlarının fikrini değiştirmeyecektir.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
DiRT 3 Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Codemasters Racing Dağıtıcısı: Codemasters Racing Tür: Yarış Çıkış Tarihi: 24 Mayıs 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
STALKER 2: Heart of Chornobyl İçin Küçük Ama Etkili Güncelleme 17 Şubat Sony Yaz Aylarında Daha Büyük Bir State of Play Düzenleyebilir 17 Şubat Rainbow 6 Siege X'ten İlk Bilgiler Ortaya Çıktı: İşte Teaser 17 Şubat Kingdom Come: Deliverance 2 Satışları 2 Milyona Ulaştı 17 Şubat Game Pass, Kullanıcıları Oyunlara Sahip Olmaktan Uzaklaştırıyor Mu? 17 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler