Shinji Mikami: "Korkutmak Eskisinden Daha Zor"

06.12.2013 10:58 Talha Aynacı

 
   Şu sıralar Bethesda çatısı altında The Evil Within isimli korku oyununu geliştiren Shinji Mikami, oyuncuları korkutmanın eskisi kadar kolay olmadığını dile getirdi.

   EDGE'e konuşan Mikami, artık bayatlamış korku öğelerinin farkında olan oyuncuların kolay kolay korkmadıklarını açıklarken The Evil Within'de kullandığı formülü açıkladı:

"Oyuncuların içindeki korkuyu telkin etmekte hiç bir şey değişmedi. Ancak bugüne değin kullanılan korku unsurlarına alışan insanlar sırada karşılarına ne çıkacağını bilir hale geldi. O yüzden artık oyuncuları korkutmak zor iş. 

   The Evil Within'de korkutucu kısım karşılaştığınız düşmanların silahla öldürülemeyecek olmaları. Yani kaçmanız veya onları tuzağa düşürmeniz gerekecek. Bu hem eğlenceli hem de korkutucu bir unsur."

   Resident Evil'ın tarihini bilenler Shinji Mikami'nin benzer mantıkla Resident Evil serisine hayat verdiğini anımsayacaklardır.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
The Evil Within Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Tango Gameworks Dağıtıcısı: Bethesda Tür: Korku Çıkış Tarihi: 14 Ekim 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 20 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater İçin Yepyeni Fragman Yayınlandı 26 Eylül Shroud'un Yeni Oyunu Spectre Divide İçin İşler Yolunda Değil 26 Eylül Dynasty Warriors: Origins'ten 23 Dakikalık Oynanış Videosu 26 Eylül Beklenen VR Oyunu Metro Awakening'in Çıkış Tarihi Belli Oldu 26 Eylül Dragon Age: The Veilguard İçin Yeni Fragman Yayınlandı 26 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler