Killzone'un Oynanabilirliğini Geliştirmemiz Gerek

15.06.2013 09:57 Alkan Adakaner


     Playstation 2'de başlayan Killzone serisi her ne kadar Sony'nin önemli isimlerden biri olsa da satış rakamları diğer büyük FPS oyunlarının yanında çok sönük kalıyor. Çoğu oyuncuya göre bunun nedeni oynanabilirliğinin yeterince iyi olmaması. Guerilla Games de bu fikri katılıyor gibi görünüyor. Onlardan yapılan açıklama şu şekilde:
 
     "Grafiksel olarak biz her zaman önsırada yer alıyoruz. Buna karşın oynanabilirlik bakımından kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Sürekli daha iyi olmak için çeşitli ve ilginç oynanabilirlik öğeleri yaratmak istiyoruz. Hayranlarımızı da her zaman dinliyoruz. Çoğunlukla Killzone 3'ün ardından oyunun fazlasıyla Killzone 2'ye benzediğini söylemelerine kulak verdik. Bu nedenle taptaze birşeyler, yeni içerikler, düşman tipleridünyalar ve temalar istedik."
 
     Killzone: Shadow Fall konsolun çıkış döneminde en çok ilgi gören yapımlardan birisi olacaktır. Buna karşın oyunun satış bazındaki kaderinin serinin diğer oyunlarından ayrılıp ayrılmayacağı ise Guerilla Games'e bağlı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Killzone: Shadow Fall Platformlar: PS4 Geliştirici: Guerrilla Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: FPS Çıkış Tarihi: 29 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 12 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Horizon Online Önümüzdeki Sene Piyasaya Sürülebilir 16 Kasım Gran Turismo 7'nin Yeni Güncellemesi Önümüzdeki Hafta Geliyor 16 Kasım Half Life 2 Steam'de Ücretsiz Oldu: Kütüphanenize Ekleyin 16 Kasım Amerzone: The Explorer’s Legacy Remake Ertelendi: İşte Yeni Tarih 16 Kasım LEGO Horizon Adventures Düşük Oyuncu Sayısına Sahip 15 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler