Bu senenin merakla beklenen oyunlarından The Order: 1886, yayınlanan videolarındaki grafikleriyle dikkatleri çekmişti. Oldukça etkileyici grafikler sunan The Order: 1886'dan yeni bir teknik detay paylaşıldı.
Yaptığı açıklamalarda Ready At Dawn'dan Andrea Pessino, The Order'daki ana karakterleri oluştururken 100 binden fazla poligonun kullanıldığını söyledi.Bu değer, şimdiye kadar gördüğümüz en yüksek noktalardan birisi. Geçtiğimiz nesilde AAA bütçedeki oyunların çoğunda ana karakterler 10.000 poligonla oluşturuluyordu. Daha önce bir teknolojik demo olan The Dark Sorcerer'da Quantic Dream bir karakterde 70.000 poligon kullanmıştı.
Ayrıca Ryse'ın ilk demolarında ana karakteri 150.000 poligonla görmüştük. Fakat bu daha sonradan düşürülmüştü. Bunun haricinde Star Citizen'daki ana karakterler de The Order gibi 100.000 poligon kullanılarak geliştiriliyor. Diğer oyunlardan örnekler ise şu şekilde,
- Killzone: Shadow Fall ana karakterleri: 40.000 - 60.000 arası
- God of War 3'ten Kratos: 20.000 civarı
- Heavy Rain ana karakterleri: 15.000 civarı
- Ryse'dan Marius: 85.000 civarı
- Uncharted 3'teki Nathan Drake: 35.000 civarı
- Star Citizen ana karakterleri: 100.000 civarı
*Poligon, bir karakteri oluştururken kullanılan küçük parçalara deniyor.