EA CEO'su: "Battlefield 4'ün Sorunlu Çıkışı Kabul Edilemezdi"

21.06.2014 13:58 Samet Konuksal


    Geçtiğimiz sene çıkışını yapan Battlefield 4'ün hâla tam olarak düzene girdiğini söyleyemeyiz. Özellikle PC'de netcode gibi oyunun dengesini bozacak sorunlarla çıkan Battlefield 4'ün bu hatalarıyla ilgili yeni bir açıklama geldi.
 
    Konuyla ilgili konuşan Electronic Arts'ın CEO'su Andrew Wilson, "1080p'de çalışan, devasa multiplayer haritalarında, 64 kişinin aynı anda oynadığı, Levolution ile beraber oynanışa yeni bir soluk getiren bir oyun planlıyorduk. Ancak oyun gelişim döngüsünde bazı sorunlarla karşılaşma şansınız var. Battlefield 4'te yaşadığımız şey de buydu. Bana sorarsanız Battlefield 4'ün çıkışı kabul edilemezdi. Yapımcı ekip için de öyle. Bu yüzden oyuncuların deneyimini iyileştirmek için yorulmadan çalıştık. Tabii ki bunu oyunun çıkışına yetiştirmemiz gerekirdi." sözlerine yer verdi.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Battlefield 4 Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Dice Dağıtıcısı: EA Games Tür: FPS Çıkış Tarihi: 29 Ekim 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 24 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Geralt Seslendirmeni Witcher 4 Hakkında Bilgi Verdiği İçin Azar Yemiş 11 Aralık Aralık Ayının İlk PlayStation Plus Classics Oyunları Yayınlandı 11 Aralık PlayStation Kullanıcıları İçin Yıllık Özet Aracı Yayınlandı 11 Aralık Astro Bot İçin Winter Wonder Güncellemesi Bu Hafta Geliyor 11 Aralık Black Myth: Wukong Türkçe Dil Desteğine Kavuştu 11 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler