"Konsollar için Crysis 2 İmkansız Görünüyordu"

19.04.2010 18:55 Levent Polater

crysis25

 
    Crytek CEO'su Cevat Yerli bu seferde Crysis 2'nin konsollardaki durumuyla ilgili konuştu. 
 
    CVG'ye konuşan Yerli, konsollara Crysis 2'yi geliştirken bazen bunun "imkansız" gibi göründüğünü ancak üstesinden gelerek ortaya "başyapıt" çıkardıklarını söyledi.
 
    “En başlarda, 3D bilgimiz ve tecrübemiz yeterli değildi. Bugün ise teknolojiye ayak uydurduk ve bunu PC üzerinde olan deneyimimizle birleştirerek adım adım yeni oyun motorumuzu geliştirdik." 
 
    "Üstün bir tekniğe ulaştığımızda 'bunu nasıl konsollara getireceğiz' diye sormaya başladık. Teknik departmanıma 'Başka seçeneğimiz yok, bu olacak, Nasıl yapacağız?'dedim."
 
    “Bu süreçte her imkansız görünüp bana neyi yapıp yapamayacaklarını söylediklerinde, başka bir çözüm yolu bulun dedim. Böyle olunca yeniden düşünmelerini sağladım. Sonuç olarak öncekinden çok daha iyi bir PC oyunu çıkarmayı başardık." 
 
    Tatil sezonuna göz kırpan Crysis 2, PS3, Xbox 360 ve PC'ye çıkacak. Cevat Yerli'nin önceki röportajlarının derlenmiş haline buradan ulaşabilirsiniz.  

 
Kaynak

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Crysis 2 Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Crytek Dağıtıcısı: Electronic Arts Tür: FPS Çıkış Tarihi: 25 Mart 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
STALKER 2: Heart of Chornobyl İçin Küçük Ama Etkili Güncelleme 17 Şubat Sony Yaz Aylarında Daha Büyük Bir State of Play Düzenleyebilir 17 Şubat Rainbow 6 Siege X'ten İlk Bilgiler Ortaya Çıktı: İşte Teaser 17 Şubat Kingdom Come: Deliverance 2 Satışları 2 Milyona Ulaştı 17 Şubat Game Pass, Kullanıcıları Oyunlara Sahip Olmaktan Uzaklaştırıyor Mu? 17 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler