DLC paketleri, uygulamaya konulduğu günden bu yana kavga sebebidir. Bir kaç firma bu uygulamanın hakkını verse de, genelde hep tartışmalara sebep oldu. Castlevania: Lords of Shadow yapımcısı MercurySteam ise bakın konu hakkında nasıl bir itirafta bulunuyor.
Oyun için çıkışını gerçekleştiren Reveria ve Resurrection DLC paketleri hakkında açıklama yapan yapımcı Dave Cox; bu içeriklerin daha önce planlanmadığı, oyunun beklenmedik başarısı mukabilinde aceleyle yapılarak satışa sunulduğunu ve bunun bir hata olduğunu açıkladı:
"Hiçbir zaman için DLC planımız olmamıştı. Ardından kendimizi DLC paketleri üzerinde çalışırken bulduk. Aceleyle yapıldı ve aynı aceleyle markete sürüldü. Bu bir hataydı. Aslında burda önemli nokta, beklenmedik bir şekilde oyunun başarı elde etmiş olmasıydı. Bu durum üst makamların ilgisini çekti ve bizden DLC paketleri yapılması istendi. Eğer ortada başarı varsa, sizden hemen başarı göstermiş bu ürünle ilgili yeni şeyleri markete sunmanızı isterler. Böyle birşeyi yapmak bize yakışmadı."