Yerli: "Ryse'da Grafiksel Düşüş Yok"

30.09.2013 07:49 Alkan Adakaner


     Biliyorsunuz bir süre önce Ryse: Son of Rome'da ana karakterimizin ilk olarak açıklandığı gibi 150.000 poligondan değil, 85.000 poligondan oluşacağı ortaya çıkmıştı. Tabi poligonlardaki bu düşüş bazı oyuncuları rahatsız etmişti.
 
     Cevat Yerli ise bu durumun tamamen seçimden kaynaklandığını söylüyordu. 1080p yerine native 900p olarak çalışacak oyundaki bu değişimin sadece bir seçim olduğunu tekrarlayan Yerli, herhangi bir şekilde donanımsal zorlukla karşılaşmadıklarını belirtiyor.
 
     "Evet, bu değişim sadece bir seçimden ibaret, herhangi bir kısıtlamadan değil. Görsel olarak algılanabilecek herhangi bir değişim yok. Oyunun son çıkışı da 1080p olacak."
 
    Bildiğiniz gibi Xbox One bütün oyunları 1080p olarak TV'ye aktarıyor. Yani oyunun native 1080p olmasına gerek yok. Buna karşın bazı oyuncular native (has) 1080p görüntü kalitesinim upscale (yükseltilmiş) 1080p kalitesinde olmadığından şikayetçi.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Ryse: Son of Rome Platformlar: PC XBOX ONE Geliştirici: Justin Ng Guo Xıong Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Action Çıkış Tarihi: 22 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 16 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Aralık Ayının PlayStation Plus Oyunları Erişime Açıldı 17 Aralık Elden Ring Nightreign İki Kişiyle Oynanamayacak 17 Aralık Dungeons & Dragons: Dark Alliance Satıştan Kaldırılıyor 17 Aralık PUBG Oyun Direktörü Taheyun Kim'le Röportaj: Yıkılabilir Oyun Deneyimi 17 Aralık Far Cry 7'nin 2026 Yılına Ertelendiği Bildiriliyor 17 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler