Cyberpunk 2077'ye kavuşmamıza yaklaşık üç ay kaldı ve çıkışına kadar oyunun bazı alanlarda hâlâ gelişime ihtiyacı var. Özellikle yakın dövüşte.
CD Projekt RED baş oynanış tasarımcısı Pawel Kapala, VG247 ile gerçekleştirdiği röportajda, oyundaki yakın dövüşten tam olarak memnun olmadıklarını ve üzerinde çalışmaya devam ettiklerini belirtti.
"Yakın dövüşü mükemmel hale getirmek için çok fazla zaman harcıyoruz ve %100 mutlu değiliz. En çok da vuruşlar ve yakın dövüşün görsel geri bildirimi konusunda. Bu yüzden üzerinde hâlâ çalışıyoruz."
"Üçüncü şahıs perspektifinden oyunlar oluşturan bir soyağacından geldiğimizden dolayı bu bizim için kolay bir görev olmadı. Birinci şahıs perspektifinde yakın dövüşü nasıl yapacağımızı anlamak gelişimimizin büyük bir parçası oldu. Üzerinde çalışıyoruz."
Pawel Kapala ayrıca yakın dövüşün 25 Haziran'da oyun basını tarafından yayınlanan ön izlenimlerdekine kıyasla daha iyi olduğunu dile getirdi.
Fütüristik rol yapma oyunu 19 Kasım'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için Türkçe altyazı seçeneğiyle birlikte çıkacak.