Gravity Rush Karakter Tasarımcısı Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan Ayrıldı

31.03.2021 08:16 Gazali Çetinkaya

 
Shunsuke Saito, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan ayrıldığını duyurdu.

Gravity Rush 1 ile Gravity Rush 2'nin karakter tasarımcısı ve Gravity Rush 2'nin sanat yönetmeni rolünü üstlenmişti.

Sony Interactive Entertainment Japan Studio 1 Nisan itibarıyla küçülmeye gidiyor. Oyun geliştirmeyi sonlandıracaklar ve sadece iş ve yerelleştirme departmanları kalacak. Astro Bot serisi geliştiricisi ASOBI Team de ayrı bir stüdyo olarak çalışmalarını sürdürecek ve bazı Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanları ASOBI Team'e kaydırılacak.

Masami Yamamoto, Masaaki Yamagiwa, Teruyuki Toriyama, Keiichiro Toyama, Kazunobu Sato ve Junya Okura gibi pek çok yüksek profilli isim stüdyodan ayrıldı.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Gravity Rush Platformlar: VITA PS4 Geliştirici: SCEJ Dağıtıcısı: SCEE Tür: Action Çıkış Tarihi: 2 Şubat 2016
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Krafton, 2024'te Rekor Satış Rakamlarına Ulaştı! 1 Saat önce Starfield İçin NPC'lere Özel HD Doku Paketi Yayınlandı 5 Saat önce Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii'nin PC Gereksinimleri Belli Oldu 5 Saat önce Delta Force'un Tek Oyunculu Hikaye Modu Geliyor: İşte Tarih 6 Saat önce Resident Evil 5 Xbox Series X/S Konsolları İçin Derecelendirildi 7 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler