Eski Battlefield Yönetmeni: Büyük Bütçeli Yapımlar Yenilikçiliği Öldürüyor

Yenilikçi fikirle sunulan pek çok AAA yapım ise DLC paketleriyle linç ediliyor.
23.02.2015 13:15 Talha Aynacı

 
     Battlefield 3'ün baş tasarımcısı olarak görev almış olan David Goldfarb, oyun endüstrisinin nabzını tutan basın yayın organlarından Gameindustry.biz'e verdiği röportajda risk/ödül anlayışına inanan firmaların halen yatırımda bulunarak büyük bütçeli ve başarılı oyunlar sunmayı hedeflediklerini söylerken böyle bir risk için ayıracak bütçesi olmayan diğer yayıncı/yapımcıların mevcut başarılar üzerinden ilerlediklerini dile getirdi.
 
Tam haline buradan ulaşabileceğiniz röportaj yanı sıra Goldfarb'ın aynı sebeple geçtiğimiz yaz Payday yapımcısı Overkill Software'den ayrıldığını hatırlatalım.
 
AAA yapımların artık yenilikçilik kaldıramaz hale gelmesine değinen bir diğer stüdyo ise Avalanche Studios olmuş ve bu iş dalını sağlıksız, getirisi olmayan bir alan olarak tanımlamıştı. Hatta Metal Gear Solid yapımcısı Hideo Kojima bu konu hakkında fikirlerini dile getirirken büyük çaplı oyunlarda yenilikçilik ve özgünlük namına çok da özgür olamadıklarını belirtmişti.
 
Geçtiğimiz hafta başında Goldfarb, Stockholm'de 4 kişilik The Outsiders isimli stüdyosunu kurarak RPG türündeki ilk oyununun yapımına başladı.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Battlefield 3 Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Dice Dağıtıcısı: EA Games Tür: FPS Çıkış Tarihi: 28 Ekim 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Türk Yapımı Keşif Odaklı Yürümü Similasyonu Last Signal Çıktı 14 Dk önce NewGamePlus: GTA 6'dan En Son Bilgiler 1 Saat önce 2si1: Path of Exile 2, 2024 Yılına Genel Bakış ve Daha Fazlası 2 Saat önce Ico ve Shadow of the Colossus Geliştiricisinden Yepyeni Oyun 14 Aralık Virtua Fighter Serisi Geri Dönüyor: Yeni Oyun Yolda 14 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler