Killzone: Shadow Fall, Sabit 60 FPS Olmayacak

26.09.2013 21:42 Samet Konuksal


    Yeni neslin çıkışına yaklaştıkça FPS karşılaştırma modası yeniden hortlamaya başladı. Şimdiye kadar çoğu yeni nesil oyunun kare / saniye oranıyla ilgili bilgiler almıştık. Peki Killzone: Shadow Fall FPS konusunda neler yapacak?
 
    Eurogamer'a konuşan Killzone: Shadow Fall'ın baş tasarımcısı Eric Boltjes, oyunla ilgili önemli bir detay paylaştı. Boltjes'in belirttiklerine göre Killzone: Shadow Fall'ın özellikle online modlarında 60 FPS değerleri sabit olarak gözlemlenemeyecek. Boltjes'in açıklamaları şöyle;
 
"Grafik konusunda herhangi bir taviz vermek istemiyoruz. Örneğin çözünürlüğü yarı yarıya düşürüp, yıkım öğelerini azaltıp da sabit 60 FPS değerlerini sunamayız. Bunu yapamayız. Ama 60 kare / saniye oranını yakalamak için çabalıyoruz.
 
Killzone: Shadow Fall'da sabit 60 FPS değerlerini göreceğinizi söylemiyoruz. Çünkü bunu dersek yalan söylemiş oluruz. Ancak bu değerlere epey yakın olacağız. Oyunun çıkışından sonra herhangi bir oyuncunun şikayetine veya teknoloji sitesinin haberine önlem olarak söylüyorum, oyun sabit 60 FPS değil ve bazı anlarda büyük frame düşüşleri bulunuyor."

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Killzone: Shadow Fall Platformlar: PS4 Geliştirici: Guerrilla Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: FPS Çıkış Tarihi: 29 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 148 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Aralık Ayının PlayStation Plus Oyunları Erişime Açıldı 17 Aralık Elden Ring Nightreign İki Kişiyle Oynanamayacak 17 Aralık Dungeons & Dragons: Dark Alliance Satıştan Kaldırılıyor 17 Aralık PUBG Oyun Direktörü Taheyun Kim'le Röportaj: Yıkılabilir Oyun Deneyimi 17 Aralık Far Cry 7'nin 2026 Yılına Ertelendiği Bildiriliyor 17 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler