Nintendo, Kid Icarus'un Kontrollerini Savundu

04.05.2012 10:24 Talha Aynacı


   Super Smash Bros. serisiyle adından söz ettiren Kid Icarus: Uprising oyun yönetmeni Masahiro Sakuri, oyunda ikinci analog kontrollerin yani Circle Pad Pro desteği olması gerektiğini savunanlara cevap verdi.
 
   Çıkışıyla birlikte Nintendo 3DS satışlarını etkileyen ve başarılı oyunun yapısına gölge gibi düşen kontrol şeması hakkında konuşan Sakuri, ikinci analog kontrollerin "teknik olarak imkansız" olduğunu savundu. IGN ile yaptığı röportajda tecrübeli isim şunları dile getirdi:
 
"Yapım esnasında Nintendo 3DS'in limitlerini her yönüyle zorladığımızı göz önüne alırsak, sol elle kontrol şemasına destek vermiş olmamız dahi bir mucize. Bağımsız bir analog kontrolün desteğini bu oyunda sunmak teknik olarak imkansızdı."
 
Oyunun kontrol şemasından ötürü ellerinin yorulduğunu ve ağrıdığını söyleyenler karşısında Sakuri şu sözleri sarfetti: "Eğer kontrol şeması acı veriyorsa, yanlış birşeyler yapıyor olabilirsiniz."

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Kid Icarus Uprising Platformlar: 3DS Geliştirici: Nintendo Dağıtıcısı: Nintendo Tür: Platform Çıkış Tarihi: 16 Mart 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Guacamelee Geliştiricisi Drinkbox Studios'tan Yepyeni Proje Yolda 27 Aralık Büyük Sızıntı 1999'daki Halo Demosunu Ortaya Çıkardı 27 Aralık Epic Games Bugün 750 TL'lik Yarış Oyununu Ücretsiz Veriyor 27 Aralık Rare Ekibi Üç Yıl Aradan Sonra Yeni Oyunu Everwild İçin Görsel Paylaştı 27 Aralık Watch Dogs Modlar Sayesinde Yeni Nesil Bir Görünüm Kazanıyor 27 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler