Kojima, Neden "Garip" Oyun Yapmayı Sevdiğini Açıkladı

13.11.2019 23:41 Özgür Eroğlu

 
 
Kojima'nın büyük tartışmalara yol açan yeni oyunu Death Stranding geçtiğimiz günlerde piyasaya sürüldü. Alışılmış oyunlara göre "garip" ve "farklı" olarak nitelendirilen bu oyun Kojima'nın "garip" olan ilk oyunu değildi. Death Stranding'in çıkışından sonra Kojima, bu tarz oyunları yapmayı neden sevdiğini açıkladı.
 
"Bence basitlik daha iyi ancak çok hızlı tüketiliyor. Aynı yemek gibi. Örneğin normal, her zaman yediğiniz bir yemeği yediğiniz zaman onu çok hızlı sindirirsiniz. Ama farklı bir şey yediğinizde vücudunuz onu başta kabul etmez hemen sindiremezsiniz, vücut bunun farkına varır. 
 
Bir film izlemek gibi, basit bir film izlediğinizde kısa bir süre sonra unutursunuz ama farklı bir film izlediğinizde onu unutamazsınız. Tekrar tekrar izlersiniz, arkadaşlarınızla tartışırsınız, kendiniz düşünürsünüz ve en sonunda bu film sizin için unutulmaz olur. İşte ben bu tarz şeyler yaratmak istiyorum.
 
Film izleyerek ve o tarz şeyler yaparak büyüdüm. Herkes bu yapımların karmaşık olduğunu söylüyor ama bence bunları tutmalısınız ve üzerine düşünmelisiniz, bu şekilde 5, 10 yıl sonra belki anlayabilirsiniz."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Death Stranding Platformlar: PC PS4 Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: 505 Games Tür: Action Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 20 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Hades 2'nin Bir Sonraki Büyük Güncellemesi İçin Bekleyiş Kısa Sürecek 03 Ocak Dragon's Dogma 2 Yönetmeni Yeni Proje İçin Kollarını Sıvadı 03 Ocak Assassin's Creed Origins Olumsuz Yorum Yağmuruna Tutuluyor 03 Ocak Hayatta Kalma Oyunu Rust 260 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 03 Ocak GTA 6'nın Çıkmadan 1 Milyar Dolar Kazanması Bekleniyor 03 Ocak
Forumdan Konular
DH'den Haberler