Watch Dogs'un grafikleri büyük tartışmalara yol açmıştı. Ubisoft ise grafiklerde düşüş yaşanmadığını iddia etmişti. Anlaşılan Playstation 4 Ubisoft'un isteklerini gerçekleştirmek için fazlasıyla yeterli olmuş. Watch Dogs animasyon yönetmeni Colin Graham'ın açıklamaları şu şekilde:
"Playstation 4 bize yeni tarz bir oyun geliştirmek için sunulmuş bir cihaz gibi. Bize rüyalarımıza ulaşma şansı veriyor. Animasyonlar konusunda her zaman belleği sonuna kadar kullanırız; özellikle konsol neslinin sonlarına doğru. Yani PS4 bize animasyonlarda kısıtlama yapmama şansı verdi ve sivillerin çeşitliliğini arttırdık."
"Benim bakış açıma göre bu sınırsız bir bütçeyle çalışmak gibi; çünkü PS4'ün bellek stoğu sınırsız. Gerçekten harika bir donanım"
Oyunun tasarımcı ekibinin başındaki kişi olan Danny Belanger ise Playstation 4 hakkında şunları söyledi:
"Güçlü teknoloji bize daha iyi simülasyonlar yaratma şansı veriyor. Su efektleri, şehirdeki insan sayısı, ışıklandırmanın kalitesi gibi konularda bir adım daha ileri gidebiliyoruz."